czwartek, 6 czerwca 2013

Hejka

Siemka jestem Patrycja i jestem tu nowa. Mati to moja koleżanka ze szkoły i poprosiła mnie żebym jej pomogła więc pomagam. Na tym blogu będę opisywać różne piosenki. Czyli jak? Czyli że będę pisać z czym mi się to kojarzy ta piosenka, będę dawała tekst  i jeśli będzie angielska to tłumaczenie, a i oczywiście będę jeszcze wstawiała wideo tej piosenki. Mam nadzieje że wam się spodoba. Będę się podpisywać jako Pyśka. Mam wielką prośbę  do was piszcie w komentarzach jakie mam piosenki opisać, żeby nie było że tylko ja wybieram te piosenki. Postaram się piosenki opisywać króciutko, ale wiecie że też muszę coś na temat tej piosenki napisać. Każdy post będę dodawać raz na dzień. Około godziny 15-16. Więc to na tyle mam nadzieje że się spiszę. Papa.


Pyśka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Współtwórcy